Для забезпечення ефективності педагогічної діяльності є організація цілеспрямованої методичної роботи.
Згідно програми розвитку навчального закладу нами визначено методичну основу педагогічної діяльності, яка забезпечує удосконалення змісту, форм і методів навчання та виховання, а також розроблено програму впровадження загальної методичної проблеми ліцею:
«Проблеми вдосконалення та шляхи підвищення ефективності уроку
в контексті інноваційних технологій».
Основний зміст методичної роботи ліцею:
- Організаційно-методичне забезпечення програми розвитку навчального закладу.
- Удосконалення змісту, форм і методів навчання та виховання.
- Розвиток педагогічної та професійної майстерності педагогічних працівників через різноманітні форми методичної роботи.
- Забезпечення єдності та взаємозв’язку загальноосвітньої та професійної підготовки учнів.
- Впровадження у навчально-виховний процес інноваційних педагогічних та виробничих технологій.
- Пропаганда перспективного педагогічного досвіду навчання та виховання учнівської молоді.
- Інформаційне забезпечення педагогічних працівників з проблем освіти, педагогіки, психології, вивчення нормативної та законодавчої бази.
- Залучення педагогів до експериментально-дослідницької роботи.
- Атестація педагогічних працівників.
Основною метою методичної роботи у навчальному закладі є забезпечення умов систематичної колективної, групової та індивідуальної діяльності педагогічних працівників, спрямованої на підвищення їх фахового та методичного рівнів та на психолого-педагогічну підготовку педагогів.
Навчальний заклад намагається постійно оновлювати зміст, форми і методи навчально-виховного процесу, за яких весь педагогічний колектив може реалізувати свої здібності, нарощувати інтелектуальний і творчий потенціал. І тому методична робота спрямована на розвиток та удосконалення творчої діяльності педагогів та на успішну організацію навчально-виховного процесу.
Уся методична робота заснована на таких принципах: науковості, системності, конкретності, творчості. В основі методичної діяльності лежать такі основні підходи: проблемно-діагностичний, організація та управління успіхом, проектування, індивідуалізація управлінських дій.
З метою забезпечення належних умов для організації та проведення методичної роботи у навчальному закладі діє методичний кабінет.