Враховуючи завдання національного виховання, визначені в Концепції виховання дітей та молоді у системі національної освіти та з метою забезпечення всебічного й гармонійного розвитку особистості учнів у виховному процесі, виховна робота в ліцеї організована та проводиться в різних формах і відповідних напрямках: громадянського, національно-патріотичного, превентивного, морального, художньо-естетичного, професійно-трудового та розвитоку творчої особистості, використовувується різноманітні інноваційні форми та методи роботи.
• привентивне виховання спрямоване не тільки на поінформованість учнів про міжнародні та державні акти, що гарантують і забезпечують права і свободи людини, але й на вироблення стійких навичок застосування цих законодавчих положень. З розповсюдженням таких злочинів проти особи, як торгівля дітьми, жінками, втягнення їх до сексбізнесу, набуті навички захисту власних прав можуть стати дієвим знаряддям у попередженні протиправних дій. Разом з тим, правове виховання має сприяти також попередженню протиправної поведінки молоді;
• професійно - трудове виховання, яке має важливе значення в умовах нових суспільних відносин і провідним завданням якого є соціалізація особистості, вироблення активної позиції у набутті трудових навичок.
• моральне виховання, мета заходів якого є у виробленні потреби поводити себе згідно з моральними нормами, прийнятими в суспільстві, наслідування кращого досвіду попередніх поколінь, традицій сім'ї, родини, народу з усвідомленням загальнолюдських пріоритетів;
• художньо-естетичне та творчий розвиток особистості виховання передбачає ознайомлення учнів ліцею з народним мистецтвом, пісенним та поетичним фольклором, звичаями та традиціями українського народу та інших народів України. Велике значення в художньо-естетичному виховання має збереження і розвиток місцевих традицій народного мистецтва;
• екологічне виховання, завдання якого є формування в учнів усвідомлення того, що людина — частина природи, почуття відповідальності за стан навколишнього середовища, виховання культури поведінки, формування практичних вмінь та навичок дбайливого ставлення до природних багатств. В умовах урбанізації екологічний стан в Україні потребує уваги не тільки з боку .
Враховуючи завдання екологічного виховання, з метою виховання у учнів бережливого ставлення до природи, почуття прекрасного в спілкуванні з природою, дотримання правил санітарії в навколишньому середовищі у ліцеї формуємо навички екологічного виховання та самовиховання. Враховуючи Розпорядження КМУ від 31.03.2010 року № 777-р «Деякі питання проведення щорічної Всеукраїнської акції благоустрою «За чисте довкілля» волонтери ліцею з керівником волонтерського загону «Від серця до серця» Синежук А. В. провели роботу по прибиранню навколишнього середовища в рідному місті. А саме: по вулиці Городищанська, біля берегів річки Ірша, що поблизу ліцею, волонтери прибрали смітники, розвісили звернення до мешканців міста про збереження чистоти довкілля.
Також учні ліцею прийняли активну роботу у висаджуванні саджанців лісових дерев, допомагаючи працівникам ДП «Малинський лісгосп».
• фізичне виховання, має на меті утвердження принципів здорового способу життя, що впливає на загальне підвищення стану здоров'я українського суспільства та без якого повноцінний розвиток учнівської молоді неможливий. Цьому сприяє пропагування культу здорової особи на прикладах життя вітчизняних спортсменів, видатних діячів держави. У зв'язку із складною демографічною динамікою в Україні важливого значення набувають дії держави, спрямовані на збереження репродуктивного і фізичного здоров'я громадян України.
Учні ДНЗ «Малинський професійний ліцей» спільно з ГО «Свідчадо» отримали гарний настрій та відчуття прекрасного від спільного проведеного свята до дня закоханих)))
В рамках тижня «Права людини» , що проходив у ліцеї, викладач правознавства Коваленко С. В., цікаво та змістовно провела правовий лекторій для учнів на тему: «Еволюція прав людини», з метою організації у роботі правопросвітницького проекту «Я маю право».