5 січня 2016 року у ліцеї була проведена педагогічна рада у формі педагогічного калейдоскопу «Сучасному уроку - удосконалення та ефективність». Педагогічну раду розпочав Ілючок М.І., директор ліцею.
Було підведено підсумки роботи педагогічного колективу за I семестр
з питань:
- аналіз стану з навчальної роботи (Мельниченко Т.М., заст. дир. з НР);
- аналіз стану з виробничої роботи (Гарус М.В., заст. дир. з НВР);
- аналіз стану з виховної роботи (Костюченко Л.М.,заст. дир. з НВихР);
- аналіз стану з методичної роботи (Канюка Л.Ф., методист).
Також розглянули заходи по усуненню виявлених недоліків та їх затвердження. По підсумках роботи за І семестр підготовлено наказ по ліцею.
11 та 12 січня у навчальному закладі були організовані та проведені педагогічні читання по темі: «Вдосконалення та шляхи підвищення ефективності уроку в контексті інноваційних технологій». По даній темі виступила методист ліцею Канюка Л.Ф. Також перед педагогічним колективом виступила Козаченко Н.І. щодо використання ІКТ на уроках зарубіжної літератури. Кожара В.Є., викладач професійно-теоретичної підготовки ознайомила з інноваційними технологіями навчання і виховання як засобом розвитку творчої активності учнів. Духопела О.В., майстер виробничого навчання доповіла про розвиток пізнавальної та творчої активності учнів на уроках виробничого навчання з професії «Швачка;кравець». Кириченко Т.В. поділилась досвідом роботи з розвитку технічного мислення на уроках виробничого навчання з професії «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування». Гриневич Л.М. пропонувала до уваги роль КМЗ на уроках виробничого навчання з професій «Кухар», «Офіціант» та його вплив на творчий потенціал учнів. Дану тему по створенню КМЗ продовжила Башинська В.М., майстер виробничого навчання з професії «Швачка;кравець». З фізкультурно-оздоровчими заняттями на уроках фізичної культури ознайомив Теремта І.Є.
Також розглядалися питання вдосконалення виховної роботи в контексті інноваційних технологій (Мілевська Г.В., вихователь гуртожитку) та колективні творчі справи як засіб формування особистості і колективу (Оліфіренко Л.С., вихователь гуртожитку).
Психолого-педагогічний семінар на тему: «Асоціальна поведінка. Виховання як педагогічна взаємодія» 13 січня 2016 року провела Синежук А.В., практичний психолог. З педагогічним колективом були обговорені питання соціальної і педагогічної занедбаності учнів та проблеми які з цим пов’язані. Присутні були проінформовані про девіантну і делінквентну поведінку учнів та причини такої поведінки. Практичний психолог надала рекомендації профілактичної роботи з «важковиховуваними» учнями та проаналізувала для прикладу проблемні ситуації.
14 січня у ліцеї пройшла година спілкування з практичним психологом Синежук А.В. на тему: «Наше здоров’я – в наших руках. Цілющі властивості води». Цікаву інформацію було надано про властивості води, про вплив музики на воду та організм людини. Присутні переглянули відеоролики «Жива вода» і «Вплив слів на кристали води» та прослухали симфонію № 40 Моцарта, яка позитивно впливає на здоров’я.
|