Меню сайту
Календар
Пошук
Архів записів
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Методична скринькаДля забезпечення ефективності педагогічної діяльності є організація цілеспрямованої методичної роботи. Згідно програми розвитку навчального закладу нами визначено методичну основу педагогічної діяльності, яка забезпечує удосконалення змісту, форм і методів навчання та виховання, а також розроблено програму впровадження загальної методичної проблеми ліцею: «Проблеми вдосконалення та шляхи підвищення ефективності уроку в контексті інноваційних технологій». Основний зміст методичної роботи ліцею: - Організаційно-методичне забезпечення програми розвитку навчального закладу. - Удосконалення змісту, форм і методів навчання та виховання. - Розвиток педагогічної та професійної майстерності педагогічних працівників через різноманітні форми методичної роботи. - Забезпечення єдності та взаємозв’язку загальноосвітньої та професійної підготовки учнів. - Впровадження у навчально-виховний процес інноваційних педагогічних та виробничих технологій. - Пропаганда перспективного педагогічного досвіду навчання та виховання учнівської молоді. - Інформаційне забезпечення педагогічних працівників з проблем освіти, педагогіки, психології, вивчення нормативної та законодавчої бази. - Залучення педагогів до експериментально-дослідницької роботи. - Атестація педагогічних працівників. Основною метою методичної роботи у навчальному закладі є забезпечення умов систематичної колективної, групової та індивідуальної діяльності педагогічних працівників, спрямованої на підвищення їх фахового та методичного рівнів та на психолого-педагогічну підготовку педагогів. Навчальний заклад намагається постійно оновлювати зміст, форми і методи навчально-виховного процесу, за яких весь педагогічний колектив може реалізувати свої здібності, нарощувати інтелектуальний і творчий потенціал. І тому методична робота спрямована на розвиток та удосконалення творчої діяльності педагогів та на успішну організацію навчально-виховного процесу. Уся методична робота заснована на таких принципах: науковості, системності, конкретності, творчості. В основі методичної діяльності лежать такі основні підходи: проблемно-діагностичний, організація та управління успіхом, проектування, індивідуалізація управлінських дій. З метою забезпечення належних умов для організації та проведення методичної роботи у навчальному закладі діє методичний кабінет. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||