Меню сайту
Календар
Пошук
Архів записів
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Сторінка психолога
Синежук А.В., практичний психолог, спеціаліст першої категорії. З 2004 року у ліцеї практичний психолог очолює волонтерський загін
Психологічна служба забезпечує:
Основні напрями діяльності практичного психолога в професійному ліцеї: - Постійна участь у здійсненні освітньої, виховної роботи, спрямованої на забезпечення всебічного особистісного розвитку учнівської молоді, збереження їх повноцінного психічного здоров’я. - Розвивати комунікативну компетентність учнів . - Сприяння адаптації учнів 1-го курсу до нових умов навчально – виховного процесу. - Профілактика девіантної поведінки та шкідливих звичок учнів – раннього алкоголізму, тютюнопаління, наркоманії, токсикоманії і т.п. - Продовжувати формувати навички захисту і збереження репродуктивного здоров’я учнівської молоді. - Консультативна допомога всім учасникам навчально – виховного процесу з питань навчання, виховання й розвитку учнів. - Сприяти пошуку, відбору і розвитку обдарованих дітей. - Індивідуальна робота з учнями з метою вирішення особистих проблем. - Своєчасне попередження виникнення конфліктів та проблем у між особистісних стосунках, запобігання створенню конфліктних ситуацій у навчально – виховному процесі. - Профілактика агресивних форм поведінки учнів та формування толерантності. - Профілактика суїцидальних настроїв учнівської молоді. - Розвивати психологічну культуру педколективу, що сприятиме оптимізації навчально-виховного процесу. - Надавати психологічну допомогу учням, що готуються до ЗНО. - Психологічна просвіта батьків. - Проведення діагностичної та корекційно - відновлювальної роботи з метою створення умов для самореалізації постраждалих дітей в ході АТО. - Психологічний супровід сімей вимушених мігрантів. - Надавати психологічну допомогу учасникам бойових дій . Практичний психолог ДНЗ «Малинський професійний ліцей»: - здійснює психологічний супровід навчально-виховної роботи, - спрямовує роботу на забезпечення всебічного індивідуального розвитку учнів, збереження їх повноцінного психічного здоров`я; - сприяє адаптації учні до нових умов навчально-виховного процесу, - розробляє та впроваджує розвивальні, корекційні програми навчально - виховної діяльності з урахуванням індивідуальних, вікових особливостей учнів; - готує учнів до свідомого життя; - здійснює превентивне виховання, профілактику злочинності, алкоголізму і наркоманії, інших залежностей і шкідливих звичок серед учнів; - проводить психологічну діагностику і психолого - педагогічну корекцію девіантної поведінки учнів; - формує психологічну культуру учнів, педагогів, батьків, консультує з питань психології, її практичного використання в організації навчально - виховного процесу. Постійно діючі форми роботи з педколективом, учнями та батьками протягом року:
Після проведення таких заходів значно збільшується кількість консультацій з питань виховання та навчання підлітків, адже на основі психологічної діагностики, бесід, спостережень надавались конкретні рекомендації педагогам і батькам про дальшу роботу з ними. Практичним психологом і соціальним педагогом в закладі проводиться значна профілактична робота з учнями, схильними до правопорушень. Це, зокрема:
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||